Skakavitsa Waterfall & Panichishte

Summer trip 3

Destination from my Wishlist: Не знам защо отлагахме толково време това пътуване. Може би заради детето всяка една дестинация се обмисля многократно, дали ще издържи, няма да му писне, какви неща трябва да се вземат...За своя изненада установих, че детето си беше ок, въпреки лошия избор на обувки. Всъщност подходихме доста лежерно към подготовката, като не броим храната 😀 За подобен дълъг преход трябва стабилна екипировка и мнооооого лепенки. Началото на пътеката е доста приятно, върви се през гората по широк и удобен път, после трябва да се следят табелите и да се направи завой навътре в гората. Има по-сериозно изкачване преди  хижата, върви се само нагоре, на места трябва да се заобикалят паднали дървета. Може да се направи една фотопауза,точно преди изкачването(ако се отбиеете вляво до реката ще видите няколко водопада)

Хижата работеше, има възможност да се купят напитки и храна. Има чешма и тоалетна.

След хижата се продължава само направо, пътечката минава през страхотни ливади и пак доближава реката. След това следвате само реката.

Гледката към водопада и надолу е страхотна. Времето се променяше няколко пъти: от ярко слънце до леденостуден вяттър...Не всички обаче се осмелиха да се изкачат чак до горе ...

И след ударно слизане надолу по пътеките се настанихме в хотела в Паничище.